خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 09:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور خبر داد

اختصاص زمین برای ساخت مسکن های طرح نهضت ملی در شهرستان اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده موانع ساخت طرح مسکن ملی در شهرستان اسفراین با اختصاص حدود 8 هکتار زمین برای جوانان متقاضی مرتفع شد.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده موانع ساخت طرح مسکن ملی در شهرستان اسفراین با اختصاص حدود 8 هکتار زمین برای جوانان متقاضی مرتفع شد.



وی افزود: حدود 8 هکتار زمین  برای ساخت مسکن متقاضیان در قالب گروه های دو نفره به شهرستان اسفراین اختصاص یافت که تاکنون 150 نفر از جوانان در این طرح ثبت نام کردند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین با تلاش های مستمر پروژه 560 واحدی قائم که بازمانده کم کاری دولت های پیشین بوده است حل شد و الحمدالله این پروژه از طرح مسکن مهر به نهضت ملی مسکن تبدیل و تسهیلات آن نیز با سقف وام های نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پیش بینی شده است و اکنون کار ساخت آن در حال انجام است.



نماینده مردم اسفراین در مجلس اظهار کرد: برای پروژه انبوه سازی 128 واحدی شرکت توسعه عمران نیز زمین تخصیص پیدا کرد  و باید گفته شود که ساخت این پروژه بلاتکلیف مانده بود اما با پیگیری های انجام شده و اختصاص زمین مشکل این طرح برطرف شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 360004
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار